AVALUACIÓ PSICOPEDAGÒGICA
Actuacions (4t. setmana de març):
2.9. Presentació anà lisi de casos
Com ja explicat anteriorment els membres de l'equip d'orientació educativa i psicopedagògic EOEP d'Eivissa i Formentera es reuneixen els divendres per realitzar tasques de coordinació interna d'acord amb el Pla General de l'Equip basat en les instruccions que la conselleria d'educació de les Illes Balears publica cada curs. D'aquesta manera els professionals que formen l'equip tenen la possibilitat de dur a terme tasques tècniques i de formació.
Dins l'espai de formació disposem d'un temps per presentar casos (demandes que els orientadors i/o els professors tècnics de serveis a la comunitat han rebut als seus centres de referència i que atenen al llarg de la setmana) a la resta de companys per tenir un feedback de la nostra actuació i rebre propostes de millora que guiaran la nostra actuació com a psicopedagogs a les escoles. Aquest espai de coordinació és molt útil, sobretot pels membres de l'EOEP que tenen poca experiència.
La dinà mica consesteix en preparar informació rellevant sobre les actuacions realitzades (tasques, informació recollida, hipòtesis, algunes conclusions, dubtes, etc) perquè la resta de companys tinguin suficient informació per valorar i fer propostes en funció de la demanda del company que presenta el cas ( valoració, intervenció, seguiment, recursos, orietacions a mestres, orientacions a famÃlies, etc).
Per recollir aquesta informació disposem d'un document que ha de plenar els companys que presenten el cas i enviar-lo per correu electrònic amb contrasenya de seguretat amb antelació a la resta de companys perquè tinguin temps de llegir-lo i aixà el divendres anem per feina...
A continuació vos mostre aquest document:
Al llarg de la presentació va aparèixer una nova hipòtesi per intentar comprendre i respondre a les necessitats educatives de l'alumne : possible ASPERGER AMB ALT RENDIMENT que explicaria les bones capacitats per algunes coses i al mateix temps la rigidesa de les seves actuacions i també aquestes obsessions que presenta i que he descrit anteiriorment.
Per altra banda, m'explicaren que hauria de confirmar-se amb una nova entrevista amb tutora, famÃlia tenint present aquesta possibilitat per profunditzar en altres aspectes i passar altres qüestionaris als mestres i si tot indica aquesta nova hipotesis fer la derivació a la Unitat de Salut Mental Infanto-juvenil d'Eivissa i Formentera per sol·licitar una valoració complementà ria a la de l'equip per tractar-se d'un trastorn cosa que indica la necessitat de tenir l'opinió de la psiquiatra d'aquest servei.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada