VALORACIÓ DE LES NECESSITATS
Actuacions realitzades (1ª setmana de març):
1.1. Reunió equip de suport per valorar la demanda realitzada per la tutora en relació a l'alumne que presenta problemes de conducta.
En
aquesta reunió assistim la cap d'estudis com a representació de l'equip
directiu, els mestres especialistes que realitzen les tasques de
suport ( PT:mestra de pedagogia terapèutica, AL: mestra d'audició i
llenguatge, AD: mestra d'atenció a la divessitat) i els membres de l'EOEP (Or: orientador i PTSC: professor tècnic de serveis a la comunitat).
S'ha
realitzat una valoració conjunta de la informació que proporciona la
tutora de l'alumne derivat
(comportament, mesures que s'han dut a terme fins
ara i els resultats). En aquest cas la tutora ja ha parlat vàries
vegades amb la família i ha posat en marxa vàries estratègies de
modificació de conducta a nivell d'aula però considera que l'alumne no
millora el seu comportament i cada vegada manifesta més conductes
disruptives a l'aula i al pati.
Finalment s'acorda iniciar l'avaluació psicopedagògica. Les properes actuacions seran:
1. Entrevista tutora membres de l'EOEP.
2. Entrevista de l'EOEP amb la família.
3. Observació de l'alumne per part de la PT a l'aula i pati.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada