divendres, 26 d’abril del 2013

FASE I


VALORACIÓ DE LES NECESSITATS

Actuacions realitzades (1ª setmana de març):

1.1. Reunió equip de suport per valorar la demanda realitzada per la tutora en relació a l'alumne que presenta problemes de conducta.


En aquesta reunió assistim la cap d'estudis com a representació de l'equip directiu, els mestres especialistes que realitzen les tasques de suport ( PT:mestra de pedagogia terapèutica, AL: mestra d'audició i llenguatge, AD: mestra d'atenció a la divessitat) i els membres de l'EOEP (Or: orientador i PTSC: professor tècnic de serveis a la comunitat).
S'ha realitzat una valoració conjunta de la informació que proporciona la tutora de l'alumne derivat
(comportament, mesures que s'han dut a terme fins ara i els resultats). En aquest cas la tutora ja ha parlat vàries vegades amb la família i ha posat en marxa vàries estratègies de modificació de conducta a nivell d'aula però considera que l'alumne no millora el seu comportament i cada vegada manifesta més conductes disruptives a l'aula i al pati.
Finalment s'acorda iniciar l'avaluació psicopedagògica. Les properes actuacions seran:

1. Entrevista tutora membres de l'EOEP.



2. Entrevista de l'EOEP amb la família.



3. Observació de l'alumne per part de la PT a l'aula i pati.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada