El meu Pla de treball consisteix en la realització d'una avaluació psicopedagògica d'un alumne escolaritzat en 4t. d'educació primària. A partir d'aquesta demanda realitzada per la tutora observarem varietat de tasques representatives de les funcions que desenvolupen els psicopedagogs com assessors externs d'una escola i que formen part d'un equip d'orientació educativa i psicopedagògica (EOEP).
La meva participació es durà a terme d'acord el model d'orientació i intervenció psicopedagògica curricular i col·laborativa que es caracteritza per fomentar el treball en equip i la participació de tots els professionals implicats en el procés d'ensenyament i aprenentatge dels alumnes, de manera que tots podem aportar propostes educatives per millorar l'atenció a la diversitat. Així el psicopedagog no actua com un expert on tothom espera que aporti una solució externa (model clínic).
CONTEXTUALITZACIÓ
Les pràctiques les realitze a l'equip d'orientació educativa i psicopedagògica EOEP d'Eivissa i Formentera. El pla que presente el desenvolupe en un centre d'educació infantil i primària al qual assistim com assessors els dimarts setmanalment i els dilluns quinzenalment. La demanda d'avaluació psicopedagògica és d'un alumne de 4t. d'educació primària que presenta problemes greus de comportament i algunes conductes estranyes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada